25 Jan 2007

Tae a fart

Oh what a sleekit horrible beastie
Lurks in yer belly efter the feastie
Just as ye sit doon among yer kin
There starts to stir an enormous wind.

The neeps and tatties and mushy peas,
Start workin like a gentle breeze,
But soon the puddin wi the sauncie face
Will have ye blawin all ower the place.

Nae matter whit the hell ye dae,
A'body's gonn hae tae pay,
Even if ye try to stifle,
It's like a bullet oot a rifle.

Hawed yer bum tight tae the chair,
Tae try and stop the leakin air,
Shift hersel fae cheek tae cheek
Pray tae God it doesnae leak.

But aw yer efforts go asunder
Oot it comes like a clap o thunder,
Ricochets aroon the room
Michty me! A sonic boom!

God almighty it fairly reeks
Hope I huvne shit ma breeks
Tae the bog I better scurry
Aw, whit the hell, it's no my worry.

A'body roon aboot me chokin
Wan or twa are nearly bokin
I'll feel better for a while
Cannae help but raise a smile.

Wis him! I shout with accusin glower,
Alas! Too late he's just keeled ower.
Ye dirty bugger they shout and stare,
A feel welcome nae mair.

Were e're ye go, let yer wind gang free,
Sounds like just the job for me,
Whit a fuss at Rabbie's party
Ower the sake o wan wee farty!

No comments: